torsdag 7 april 2011

Terrordåd utlovat imorgon kl 19 på korpen!!!


22 timmar och 30 minuter kvar. Sen kommer det smälla rejält kan jag lova. Bam bam bam sen är sorken nergrävd under jorden igen tillsammans med sin sorkfamilj. Jag förväntar mig stordåd imorgonkväll! Om jag mot förmodan skulle förlora imorgon så har jag spelat mina sista tennispoäng och allt vad Indian Wells eller Bergamo heter är bara att dra ett stort fucking streck över. Det har varit 6 dagars plåga för min del då jag hade kunnat betala 20 lax för att få gå ut mot sorken dagen efter och ställa saker och ting till rätta. Men som sagt, en hel veckas vänta blev det och efter lite funderingar så kanske det var bra för min del. Viktigt att hinna smälta en så förnedrande förlust och om jag skulle gått ut och ställt mig på "tyskens" hemmaplan redan i lördags kanske det hade kunnat sluta i sorkmat, sorkkross eller vad ni nu vill kalla det för.
Under den gångna veckan har jag bara försökt ta det lugnt, ladda och finna inre harmoni för att kunna slakta imorgon. Med lite distans till den gångna matchen så tror jag inte att det finns något som talar för att jag ska kunna förlora imorgon, omöjligt. En god nattsömn och en dag i lugn och ro och en Jack3d sisådär en halvtimme innan match så kommer jag liknas vid en självmordsbombare med ett bombbälte fasttejpat på hela överkroppen, sen trycker jag på fire och det kommer att hagla ess, sorkkrossar och en och annan rak forehand.
Sorken, jag vill bara ge dig ett gott råd nu medan det fortfarande går att ändra på saker och ting. Kom inte imorgon, du vill inte bli så förnedrad som du kommer bli om du ställer dig på andra sidan nätet "Gus The Fucking Maniak Hansen".

"Champions aren't made in gyms, champions are made from something they have deep inside them - a desire, a dream, a vision. They have to have last-minute stamina, they have to be a little faster, they have to have the skill and the will. But the will must be stronger than the skill".

Nerme The World Is Yours!!!!!

 

1 kommentar:

  1. Vilken rumble in the jungle det kommer att bli. Ringde ticknet tidigare, slutsålt fitta också. Sändes denna match i TV?

    SvaraRadera