fredag 18 mars 2011

"Pim Pim" slutar med tennisen!

I förrgår kom beskedet att "Pim Pim" lämnade wo i futureturneringen efter att i den första matchen ha vunnit med 2-1 i set. Idag tog han beslutet att han slutar med tennisen. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga just nu, det är en känsla i magen som jag aldrig tidigare känt. Svårt att peka på vad det är men jag tror att det är en enorm besvikelse, ledsamhet och ilska som finns inom mig för tillfället och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Har haft en så enormt stor tro på "Pim Pim" och hela tiden hoppats att han skulle klara av att ta sig tillbaka till tennistoppen. Jag känner mig helt jävla tom, lurad och är förstås också väldigt ledsen. Jag hade kunnat köpa om "Pim Pim" hade fått ännu en skada och sagt, - Nä nu får de vara nock. Jag har gett det ett sista ärligt försök att ta mig tillbaka till världstoppen men kroppen säger ifrån och jag vill här med därför meddela att jag kommer sluta spela tennis på professionell nivå. Men nej nej, Johansson säger efter en challenger 2 Davis cup matcher och en futurematch att han slutar spela tennis.
Jag trodde att "Pim Pim" ville tillbaka och det var precis det han sa men mitt i allt så säger han att han inte vill leva "det här livet mer". Jaja enough, jag är så jävla lack att det inte finns på denna sidan jordklotet. Fy fan.

Kommer ikväll klockan 21.00 hålla en tyst minut för Joachim "Pim Pim" Johansson för i mina ögon så finns han tyvärr inte längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar